.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتش سوزي در هتل سبلان بندرانزلي

سرپرست آتش نشاني بندرانزلي از اطفاي حريق عصر يکشنبه در هتل سبلان اين شهر خبر داد.

" احمد جعفري " اظهار داشت : مقارن ساعت 16 و 25 دقيقه عصر روز يکشنبه طي تماس تلفني شهروندان از وقوع حريق در هتل سبلان واقع در خيابان پاسداران انزلي مطلع شديم .

وي افزود: بلافاصله سه دستگاه خودرو به محل اعزام شدند و سپس با توجه به تماس معاونت عمليات ايستگاه مبني بر شدت آتش و احتمال سرايت آن به اتاق هاي ديگر هتل خودروهاي ايستگاه نواب و غازيان نيز به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته سرپرست آتش نشاني انزلي در اين عمليات 21 آتش نشان با شش لوله آب دهي ، آتش رامحاصره و شروع به عمليات نمودند و با واکنش سريع در مدت 25 دقيقه حريق مهار و از سرايت آتش به اتاق هاي همجوار جلوگيري به عمل آمد و دو کارگر که در محل حادثه در معرض آتش قرار گرفته بودند نيز توسط آتش نشانها از محل به بيرون کشيده شدند.

جعفري متذکر شد: خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني نداشت و تنها يکي از آتش نشانها که حين عمليات دچار گرمازدگي شده بود پس از مداواي سرپايي به ايستگاه بازگشت .

سرپرست آتش نشاني انزلي از احساس مسئوليت و تماس تلفني به موقع شهروندان و همکاري رانندگان و گشودن مسير براي خودروهاي آتش نشاني قدرداني کرد و از شهروندان خواست به محض مشاهده حادثه و يا آتش سوزي با شماره 125 تماس بگيرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.